تاریخ شروع

06:00

جمعه - 1402/06/10

تاریخ پایان

08:00

جمعه - 1402/06/10

آدرس

Birmingham, UK


درباره رویداد

این برنامه ویژه بانوان است.

پنجمین رویداد یوگا توسط تیم زیپ‌کیپ و با منتورینگ مربی‌های حرفه‌ای و با تجربه، خانم‌ها آتوسا ژیلا و شیما هاشمی برگزار می‌شود.در این ایونت به مدت یک ساعت تمرین یوگا به سبک وینیاسا یوگا خواهیم داشت.

سبک وینیاسا یوگا چیست؟

وینیاسا یوگا یکی از محبوب‌ترین سبک‌های یوگا است که با تأکید بر هماهنگی بین حرکت و تنفس، به تعادل رسیدن بین قدرت و انعطاف‌پذیری، و تمرکز روی تغذیه جسمانی و ذهنی، معتبر است.

وینیاسا از واژه سانسکریت “نیاسا” به معنی قرار دادن و پیشوند “وی” به معنی به طریقی خاص، به دست آمده است. وینیاسا در لغت به معنی مرتب کردن چیزی به صورت خاص و یا مرتبط، به معنی ارتباط دادن یک آسانا به بعدی است. وینیاسا یک توالی جاری از آساناها است که با تنفس همراه می شود.در وینیاسا یوگا، تمرینات به صورت روان و همراه با تنفس انجام می شوند.مربی در این ایونت، حرکات را به گونه ای طراحی می کند که به صورت روان به هم وصل شوند.

با توجه به فواید متعدد وینیاسا یوگا، این روش تبدیل به راهی محبوب برای بهبود سلامتی جسمی و روحی افراد شده است. همچنین، وینیاسا یوگا به عنوان یک روش تمرینی که قابل تطبیق با نیازها و سطوح مختلف افراد است، مورد استقبال گسترده‌ای از مبتدیان تا تمرین‌کاران حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

برای شرکت در این رویداد، مت یوگا به همراه داشته باشید.

اسپانسرهای رویداد :

  • کفش لیبرتو